WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Thursday, September 11, 2014

Pengalaman Saya Makan Omega Guard Shaklee

Salam semua... n3 sebelum ade cite pasal vit fevret aku. Ok aku sambung dengan omega guard shaklee. Omega ni aku makan since b4 preggy then bile preggy 1st trimester aku stop n smbung 2nd trimester.

apa perubahan makan omega guard?

Perubahan yang aku rase 1st skali kulit muke jadik halusss.. yup siyesly. Then mase preggy aku x rase mabuk n alhamdulillah bdn sihat. Xde la lemah longlai malas nk p kje pulak kan.. happy sgt n yang penting omega guard shaklee baik untuk pembentukan otak bby dalan perut kite.

yang paling best adalah aku jadik KURUS hehehe.. sebelum preggy anak 1st berat adalah 42kg n mase preggy berat naik 12 kg then dalam pantang turun hanya 8kg.. then berat statik 46kg je.. stress sgt. Sampai preggy ke2 berat naik same 12kg tp perubahan selepas pntang berat turun 16kg tinggal 42kg skrg. Best sangat rase ringan je badan. Bukan saje aku yg suke makan omega, asben pon suke jgk. Penah sekali tu badan die rase nk demam then cari2 vitamin jmpe omega telan omega sebiji alhamdulillah beberapa jam lepas tu badan rase lega.. 

selain tu omega jg boleh mengurangkan kolestrol dalam darah. Ye kolestrol dalam adalah sgt bahaya dan boleh menyebabkan strok. Mencegah lebih baik dari mengubati. Jom amalkan gaya hidup sihat. 

No comments:

Post a Comment