WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, September 8, 2014

Apa Yang Aku Suke Pasal Vitamin Shaklee??

Salam semua... hari ni nak share vitamin2 Shaklee yang aku makan smpai mmbuatkan aku jatuh chenta pada Shaklee.. siyesly! ok, 1st skali nak share vit mase preggy dulu aku paling suke makan Vitalea+oste+omega:

vitalea ni adalah multivitamin. jom kite tgk apa kebaikannya:

-  penambahan tenaga
-  pelengkap nutrisi
-  melindungi organ

aku penggemar vitalea ok. kepada ibu2 yang mengandung tu rase malas nk telan macam2 jenis vitamin yang klinik or hosp bagi, sila lah telan vitalea ni sebijik hehehe...

yang ni plk ostematrix atau pil kalsium. preggy no. 2 ni giler malas nk minum susu.. so conclusionnya aku telan oste tiap2 hari 2 - 4 biji ikut suke hehehe... Alhamdulillah bby nayra so far aku tgk ok je die.. tulang pon kuat kemain tendang2. jom tgk kelebihannya:

-  menguatkan tulang
-  memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
-  meringankan stress
-  memperbaiki masalah haid

ok, nak tambah lagi 1 bagus jgk untuk elak sembelit. siyes tau. time dalam pantang aku makan ni Alhamdulillah x susah nk membuang...

last but not least yang ni Omega Guard atau pun lebih dikenali dengan minyak ikan. ia adalah minyak ikan terbaik di dunia tau... jom tgk apa kelebihannya:

-  membantu tumbesaran dan otak janin
-  meningkatkan system imun dan menyihatkan paru-paru
-  mencegah penyakit saluran darah dan strok
-  mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan

ok, ketiga2 di atas aku makan since b4 preggy smpai la ke preggy smpai la ke sekarang ini... bukan utk diri sndiri je tp untuk bby jgk sbb bile bf smua khasiat2 yg kite makan tu akan dpt kt die jgk.. best kan.. ade lg yang aku consume selain dr 3 yang atas ni.. smbung lain n3 k....ok untuk best consult contact lah aku k.. tata...

ct noorytah
sid Shaklee 881199
017-2818002





No comments:

Post a Comment