WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, December 27, 2009

LasT ThuRsday...:-)

Salam...n3 ari ni pasal last thursday (malam) kerana selera aku yg x nk mkn nasi ni, aku n hubby ke Restoran Chop N Steak, Serdang klau x silap aku la. Restoran 2 mmg fvret sejak2 aku jd kekadang muak nk makan nasi. So ku heret hubbyku utk ke situ hehe. Kat situ sume western food n boley tahan sedap gak. Klau x sdp dah lme aku blacklist dah. Korang boley la try pasni. Ok, layan pic aku yg dok melaram walaupun perot dah semakin m'besar huhu..

abaikan perotku dan bahagian2 yg semakin membesar 2 hikhik..

ni la menu yang m'jadi fvret aku n hubby Sizzling Steak....nyum nyum

3 comments:

  1. norrrr....bg alamat penuh n direction nk p sane...akak dh lame dh nk p tp xsmpi2...hukhuk....

    ReplyDelete
  2. senang je kak yan, klau dr hentian serdang 2 maksudnya hentian tu belah kanan, terus je. ikut laluan jalan utama tu. nanti akak akan smpai ke 1 roundbout n restoran 2 mmg nmpak dr roundbout 2. kirenya jln tu mmg short cut ke pekan cina, serdang.

    ReplyDelete
  3. hurrmm...agaknye akk mst penah lalu...tp xnmpk nie...nie roundabout nk p taman seri serdang 2 ke?

    ReplyDelete