WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, December 14, 2009

BreAkFast HaRi Ini

Salam semua...kerana kerajinan aku pg ni sempat la aku buat breakfast makaroni goreng. Kenapa ada 3 bekal? Oleh kerana aku terlebih bajet, so aku bekalkan hubby utk breakfast n lunch (tp x tau la if dua2 habis utk breakfast hehe). W'pun sedang berbadan dua, itu bukan p'halang utk aku bermalas-malasan di pg hari. Kne la cergas2 kan badan ni supaya baby aku pon ikut mcm aku nanti..kan sayang...

N3 kedua plk, aku nk wish Selamat Pengantin Baru pd besfren a.k.a ofismate aku Nur' Ain & pasangan. Majlis diadakan di Kulai, Johor. Oleh kerana majlis 2 diadakan di Kulai, aku pon blk la ke kmpung halaman dlu n sabtu tghari bertolak ke Kulai. X lah jauh sgt lebih kurang 1 jam setengah. So, kpd pengantin, semoga sabar n tabah menghadapi liku2 hidup berumahtangga. Kne la slalu bertolak ansur (cehh macam la kite ni dah lme kawen huhu). Ok, aku n hubby doakan agar kalian kekal ke akhir hayat n cpt2 la dpt baby....:-)

Selamat Pengantin Baru Ain & Khairol @ 12.12.2009

No comments:

Post a Comment