WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, June 14, 2015

Kelas Mengaji Al-Baghdadi

Assalamualaikum semua... nak story pasal kelas mengaji hania.. dah dekat 2 bulan aku masukkan ke kelas mengaji al baghdadi presint 11d. sebab dekat sgt ngan rumah. hntr pon jalan kaki. agak2 malas, ayah naik motor hehe.. syukur smua skul hania dekat2. bukan x boleh nak ajar mengaji sndiri.. boleh sgt memandangkan aku jgk basic dr skolah aliran agama 1 ketika dolu keh keh..cuma masa kadang2 x mengizinkan. 

ok, details pasal kelas mengaji ni terletak di Presint 11D. Yuran RM80 sebulan dan waktu mengaji adalah 2 kali seminggu iaitu pada selasa dan rabu jam 8-9 mlm. jadiknya xde la hania dok malangut tgk tv cite katun je kan. at least masa dia terisi dengan kelas mengaji al quran.. dan akan datang plan daku nak upah tcer dtg mengajar tuisyen kt rumah. dpt seminggu sekali pon jadikla n subjek yg aku tekankan kt sni adalah maths. mungkin ramai kata ianya terlalu awal. pada aku waktu2 mcm ni la anak2 kecil ini akan cepat tangkap apa yg tcer ajar. itu plannya jer. aku tau selalunya mak2 yg akan plan itu ini utk anak2. bukan bermakna ayah2 lgsung x ambik tau tp aku rasa mak2 lebih particular kot hehehe. klau nak details hp kelas mengaji albahgdadi tu wassap aku eh 017-2818002. kat situ jgk ada kelas mengaji utk org dewasa tau. klau nak menambah ilmu baca alquran boleh je daftar kt situ. aku tgk ari tu xlah ramai sgt. so xde la segan sgt kan. ok, bye! wassalam...

No comments:

Post a Comment