WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, May 31, 2015

petua badan cergas tanpa supplement

assalamualaikum wbt smua.. ok, nak crita pasal mcm mana nk dpt bdn cergas tanpa supplement. means kalau korg rasa x nk makan supplement blh try cara aku ni. tiap2 pagi korg kunci jam plg tidak pon kul 5pg. yup! bgn pg sebelum subuh adalah cara aku atasi badan letih dan ngntuk. maybe rmai akan beranggapan bgn awal lg bertambah ngantuk tp bg aku tidak. tidur berlebihan itu akan lebih membuatkan bdn kita letih dan mengantuk.

ok, bgn jam 5pg atau lebih awal lg bagus. solat tahajud ringkas dan mengaji kejap smntara tggu azan subuh. then blh siap2 utjkpegi kje. aku mmg amalkan rutin mcm ni tiap2 pg n mmg berkesan. ada jgk mber2 yg pelik n tanya aku bgn awal2 pg buat apa? iron baju ke? hihi. aku jawab tak lah bju da siap2 iron dah malam2. then tanye lg dah tu awal2 buat ape? aku senyum je la.. aku jnis org yg x suka last minit. siap awal drpd kelam kabut. nti nk drive pon x fokus.. ok pertengahan bln ni kita nak menyambut ramadhan.. so blh la korg amalkan cara aku ni agr kita sama2 bgn sahur n dekatkan diri dgn Allah walau seminit. 

No comments:

Post a Comment