WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Tuesday, May 26, 2015

kurus kerana shaklee!

Salam semua. ok ari ni nak story psl set favourite aku sepanjang aku brkenalan dgn shaklee. paling ketara aku nmpak kesan ialah set pantang shaklee. dalam set pantang shaklee ada vitamin basic iaitu vitamin c, b kompleks, vitalea n zink then add on alfalfa, oste n omega. apa rasa bila makan? 

1. badan rasa bertenaga
2. luka2 bersalin cepat baik
3. pghasilan susu yg byk n bby pon kenyang sntiasa
4. berat badan semakin turun (ni yg plg best)
5. rambut xbyk sgt gugur mcm bersalin sebelum ni

yang aku nak tekankan kt sni adalah aku dpt balik berat sebelum kawen bila aku makan set pntg ni sbb ada omega! yup omega blh membakar lemak. tp klau nak kesan yg lebih, buat la exercise sket. mnum air 3liter setiap hari spy bdn rasa fresh jer..

ok tu secara ringkasnya manfaat set berpantang. yg best lepas hbis pntang kita blh continue smpai bila2. badan kita xblh nak bina keseluruhan zat2 yg diperlukan so dgn supplement ni la kita topup mana yg x ckup lg tu. ok, if ada apa2 pertanyaan jgn segan nak tanya k. blh cntact melalui saluran di bawah...

noorytah
0172818002 (wassap/sms)
ig nianayra
emel noor.ieta85@gmail.com
fb ct noorytah
page sihat shoppe

No comments:

Post a Comment