WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Friday, February 28, 2014

Set Berpantang Shaklee

Salam semua.. utk sesi berpantang kali ke2 ni for sure aku amik dr shaklee. Vitamin yg ada vitalea, b kompleks, vit c n zink kompleks. Klau tnye aku yg mane plg aku suke aku akan jawab sume. Bukan sebab aku sid shaklee tp sbb aku mmg fall in love dgn sume vitamin dr shaklee. Dah la vitamin semulajadi kan.. ok kenapa aku suke vitamin tu?? 

Vitalea: ia adalah multivitamin yg sgt best. Aku pernah demam x kebah2 means x recover sepenuhnye. Aku telan vitalea alhmdulillah dgn izin tuhan aku sht mcm biasa. 

B kompleks: slh 1 vit utk kecantikan jg. Dats y aku suke. Bkomp jg dipanggil vit penenang haha. Dlm pntg kan perlukan kesabaran yg tggi. Lg la ank ke2. 

Vit c: vit utk kecantikan jg. Sumber utk kuatkan antibodi. Yela bile bf ni vit c tu akn dpt jgk ke ank.. alhmdulillah nayra blum penah selesema demam n kulit cantik licin je hehe...

zink kompleks: haaa yg ni nk habaq sket aku dlu time bersalin kakak rambut byk gugur smpai rse nk g yun nam kah kah. Siyes byk gugur. Bile kakak da start sembur2 air liur lg aku risau. Tp bile bersalin nayra ni rmbut kurg gugur n luka cepat baik. 

Tu la sbb kenapa aku pilih shaklee :)

Ct noorytah
sid shaklee 881199
0172818002

No comments:

Post a Comment