WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, November 11, 2013

Laici Kang Sedap Presint 9

Salam... alkisah malam semalam.. malam semalam tau bukan malam tadi hehehe.. makyong ni tetibe terasa tekak nk minum laici kang.. b4 ni pon ade jgk pekena laici kang ni.. so, bile diri ini mmg dah tau kt p9 tu ade laici kang apelagas cecepat buat proposal tnjuk kt hubby hahaha.. wat request la ape lagi. mr.hubby pon dengan pantas menyetart enjin kete berdezupp pegi. ok i'm waiting 4 u hubby.. gittew ala2 mak datin tawu. tekak orang ngandung ni mcm2. tp so far preggy kali ni pon aku xde la ngidam yang bukan2. teringin pon jarang skali. takat makan je la ape yang ado. kalau nan hado senyap suda kah kah... ok, berbalik pada cite laici kang ni mmg the best yang penah aku rase kt sini. yela since aku bertapa kt putrajaya ni la. mne2 aku pegi tetap x kne tekak rase die... tetibe yang ni plk m'buatkan aku teringat2 siang dan malam cewahhh... isi die mmg byk. cume pd aku aku air die skit lah.. isi byk sesangat. mmg x habis walaupon share ngan hubby. harga rm4.00.. cer lah try... hehe.. babay!

No comments:

Post a Comment