WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, November 10, 2013

Kenapa Saya Jatuh Cinta Dengan Ostematrix???

Salam semua... ini adalah pengakuan sejujurnya dari aku hehe.. bukan sebab aku 'tokey' shaklee tp sbb mendealah ni mmg best! yup! ostematrix shaklee ni aku consume dr b4 preggy. dlu boleh dikatakan aku 'membuang' kadang 2 hari sekali kadang 3 hari pon ade. tp bile makan oste ni jadik hari2 tau. dah mcm rutin waktu pg bangun je trus sakit perut rase nk 'membuang'.. best sgt2. ok, time preggy pulak lagi lah wajib aku makan. takut buasir kan. yelah org preggy mmg terdedah kepada buasir. alhamdulillah dr si kakak smpai yg no 2 ni x penah kne buasir. mintak dijauhkanlah... selain dari tu, oste ni bagus sebab ianya adalah sumber kalsium. ya, sumber kalsium utk aku yg payah nk minum susu. ok, kt bawah ni ada lagi benefit2 lain untuk sesape yang cuba ostematrix ni..

  • Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat.
  • Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh).
  • Memulihkan kekejangan, kebas - kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi preggy mommy).
  • Meringankan stress - mengelakkan gejala mudah meradang dan murung.
  • Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yang normal.
  • Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)
  • Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian(terutama bagi mereka yang bekerja)
  • Membantu masalah gastrik.
  • Membantu dalam pengurusan badan
  • Membantu dalam mengatasi sembelit.
sms/wassap saya untuk info lanjut or order
0172818002

No comments:

Post a Comment