WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Tuesday, September 17, 2013

26 Weeks Oredy

ehsan pakcik google. suke sgt gambo ni sbbnye keadaan myra hari2 mmg gini la. usap perut ibu sambil gentel pusat yang terjojol hehehe
Salam semua.. mood nk mengupdate sekarang ni hehehe.. bersarang suda belog ni hehehe.. ok, officially n mungkin ramai dah tau i'm 26 weeks pregnant mommy. excited pon ada n for sure takut pon ada. tp more kepada excited la. bak kate mak aku klau dah ade dalam perot tu nk ke xnak kne jgk kuarkan hehehe... tp cara nk kuarkan tu yg aku risau. hope dpt bersalin normal mcm myra dlu. last week wat scan 3d/4d. alhamdulillah smua ok n bby sihat. gender???? tunggu la bulan 12 hehehe.. kemungkinan gegel. then aku akan punggah baju si kakak tu utk basuh hehe.. no sorting ok senang cite wew~~ tp dalam bulan 11 nti lah kot start mendobi semula. yela, walaupon bju bajan tu penah pkai kne basuh jgk sbb dah lme simpan dalam lemari tu...

nak story psl preggy kali ni aku dpt rase lain sket. sket je la.. lain dr segi semangat n pemakanan. aku lebih tough than preggy yg dlu. dlu tu rse letih je manjang. balik kje terus je landing kt sofa fuhhh heaven rase. yg ni aku lebih kuat n yg plg best no morning sickness. haaa.. bab ni mmg sme cam dlu. xde muntah2 cume loya2 biase je. smpai 4 bulan hilang rase loya tu. n yg paling best jgk alhamdulillah dengan izinNya, aku dpt puase penuh yay! xde masalah ape2 time bulan puase ari tu malah aku rase mcm biase je. x la lapar bebeno. maybe sbb sahur pepagi tu kan. then niat yg penting. tp x bestnye berat turun time bulan pose ari tu. xpe2 aku dah cover ngan lepas raya sekali naik 2kg lebih hamik ko hehehe.....

cite pasal humaira plk, awal2 aku dah ajar dalam perot ade adik bby n alhamdulillah die faham. minggu lepas berborak2 ngan die n aku still bahasakan die adik then die jawab "ibu, jgn pggl kite adik la pggl kite kakak.. eh, bukan2 pggl kite humaira" ok, fine. tandanya die mmg betul2 dah faham. perangai die mmg jgn kate lah.. dah makin besar ni mcm2 pe'el. kadang2 die akan buat atau cakap apa2 yang out of the box. means aku x sangka die akan buat/ckp cenggitu. kirenye dah mcm org tua lah. mcm mak nenek dah hehehe.. die jgk kawan gadoh aku. klau ngan hubby owhhh hubbyku sgt berlembut ngan die.. hmmmm bby yg ke2 nanti cemane plk pe'elnye kan.. aaaaa can't wait. ok lah, aku berenti dlu nk g mamam ni dah lapo. babay!

2 comments:

  1. tahniah & good luck ita.. jeles plk.nk peknen jgk :)

    ReplyDelete
  2. thanks 'mom'.. ainul xyah preggy dah dpt anak2.. anak2 shaklee hehe.. i'm trying so hard to be like u. may god bless every single thing T_T

    ReplyDelete