WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, August 23, 2010

TurUn LaGi 1Kg??

Salam 14 ramadhan sume. referring my post 2day, semalam aku tetibe terase nk timbang berat badan aku ni. saje je coz da lame x timbang (sbb aku tau brape hasilnye) hehe...tetibe aku tgk.. aik!! 44kg ke?? hehe maknenye da nk 2 mggu berpuasa ni berat aku turun lg 1kg. mase aku preggy dlu berat dr 42kg(b4 married) jd ke 56kg(b4 masuk labor room). sebulan pantang g checkup baby n ibu skali berat 47kg. naik kje berat 46kg.after 1month kje 45kg n after almost 2 weeks fasting jd 44kg. adakah ia akan semakin menaik lg lepas raye nanti??? tggu dan lihat saje lah ape yang akan berlaku sbb sudah semestinya ketupat palas n rendang mertuaku itu sudah menunggu. nasi dagangnye jgk. ketupat ibuku jugak (dapat ke sbb da raye ke 3)...tggu je la hehe....

No comments:

Post a Comment