WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Tuesday, August 10, 2010

MAKEUP MAKE ME GLAMOUR CONTEST ZAFIRAH RIZUAN

aku cam berminat plk nk join contest ni sbb berkaitan ngan make up2 ni i loike!! hehe.. hadiah die pon menarik bg aku la hehe. jom same2 join contest ni. tarikh tutup contest ni adalah pd 10 September 2010 sehari selepas bsday aku so klau rezki aku dapat mmg betul2 hadiah hari jadi hehe...

sebab2 kenapa aku suke blog ZAFIRAH RIZUAN:
- banyak informasi tentang penjagaan kulit muke, item yang bermacam2 dan cara penggunaan kosmetik yang betul. penting wooo untuk kite kaum wanita yang bekerjaya ni ahaks (walaupun kje dalam econ)..

aku slalu make up:
1)foundation
2)compact powder
3)eye shadow (kekadang je)
4)eye liner
5)maskara
6)lipstik

ini yang slalu aku pkai untuk g kje...so, gambar yang aku pertaruhkan adalah

.........
........
.......
......
.....
....
...
..

No comments:

Post a Comment