WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Thursday, March 25, 2010

TaG FroM Ummi AdIB a.k.a AiDa

Bile aku jenguk kat blog member aku sorang ni dpt plk tag dr die so kene la jawab ye dakk.. k, aida ni plk aku jawab...

1) Siapakah diri anda di rumah?
isteri halim, ibu kpd bby aku yg dalam perut ni, anak mak n ayah yg aku cyg

2) Siapakah diri anda disamping rakan?
tempat utk mengadu cewahhh...pendengar yg setia

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
- rumah teres dua tingkat milik sendiri
- kereta toyota wish kaler itam idamanku (tggu hubby aku naik pgkat lor hehe)
- nak bercuti ke oversea (stakat ni hnye cuti2 malaysia)
- nk tv LCD dpt yg 42 inch pon jd la (lg la suke hubby aku tgk bola nanti)
- gathering ngan fmly terchenta kat tempat2 best (sbb smpai ari ni memasing cuti balik kg x sme even raye uwaaa)

4) Siapakah nama pasangan anda?
abdul halim bin siru

5) Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- sangat2 memahami aku yg kuat merajuk
- x pernah tinggi suara sepanjang kitorang kenal
- respect aku as his wife
- sangat2 penyabar n menyayangi aku
- die slalu tau ape yg aku fikirkan (luv u cyg! hehe)

6) Bila tarikh anda couple?
11.12.2006

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
bile dah bersama die smuanya manis muahaha

8) Lagu tema cinta anda?
my baby you - marc anthony

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
dlu die x reti masak so skrg dah mule blajar n aku nk die pro bab2 masak ni hehe

10) Tag 10 rakan anda yang lain
- jai
- mummy ariq danish
- along a.k.a misz nizar
- saira azura
- azdianee
- acas
- kak azian daud
- kak intan
- kak rohaida
- aida aku tag ko balik hehe

No comments:

Post a Comment