WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Wednesday, March 31, 2010

Alohaaaa....

Memang dah lame x mengupdate blog. Operasi masak memasak dijalankan spt biase cume kadang2 je kemalasan melanda. bukan sbb ape, tp kerana thomelku dah semakin membesar dalam perut dan tahap kepenatan n keletihan makin bertambah. mmg rase x sabar sgt2 nk melahirkan. ya Allah, kau permudahkanlah segala kesulitanku...aminn. ape yg aku risau sakit datang time hubby aku xde kat umah. yela, mlm ke kelas. balik pon kul 10. berbalik kpd menu malam td, aku masak kuah lemak ketan, sayur goreng petola dan telur masin. b4 aku berpantang, aku nk makan sume makanan fvret aku hehe (padahal pantang x lah lame sgt huhu). layan pic ni yek...


2 comments:

  1. ita... sedapnyerrr... terliur nengok.. larat lagi masak eh even dah sarat mcm nih... kak izan dulu masuk 7 bulan jer order kedai jer.. saja buat2 malas.. 8) biar hubby lak layan kehendak kita.. nak taknak dia kena la cari..

    dalam pantang nanti, tgk sirap kosong tu pun leh terliur tauuu... nampak biskut kering pun mcm nampak pizza hehehe..

    ReplyDelete
  2. 2 la kak izan dah teringin nk mkn lemak ketam.nk tggu blk kg mse pntang nanti la jawabnye x mkn nnti hehe.2 la, kekadang order kedai jgk.ni time larat2 je hehe.x dpt bygkan cane k'daan b'pantang nanti.tgk kuih bahulu pon sodap..:-P

    ReplyDelete