WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, January 24, 2010

SeKitaR MajLis AqiQah NurDhiYa MaiSAra

Salam sume...wkend lepas aku balik kmpung sbb mak ayah nak wat kenduri aqiqah dan cukur jambul dhiya & mahir dan jugak kenduri 7 bulan aku lah sape lg hehe. Mintak doa supaya dipermudahkan semua urusan dan kesulitan aku nanti...aminnn.. kat sini ade pic sekitar majlis tu. so, layan je la pic ni k...

Senyap je dhiya mase kne bawak ngan mummy die mase marhaban..


Yang ni plak Mahir namenye anak pcik aku. nak potong jmbul jgk hehe. Smg mahir bile dah besar nanti.

aku n hubby. senang jage baby dhiya ni x kuat meragam.


nenek aku diapit oleh kakak ipar aku a.k.a mummy dhiya (tudung ijau) n ummi Mahir (tudung pink). si dhiya ni cicit pertama nenek aku :-)

owhh...nak lawan kening ngan mak ngah ek..

4 comments:

  1. Hi!! Salam.. cute baby, luv you my dear.

    ReplyDelete
  2. Cikgu Yang Azmah : Wassalam..mmg cute baby dhiya ni.. Winduuu la kat die hehe :-)

    ReplyDelete
  3. ita.. cute nyerrr.. nampak seiras... mcm kembar pulak.. nih yang teringin nak baby lagi nihh huhuhu..

    ReplyDelete
  4. izanmalek: ha, ape lg kak izan boleh tmbah 1 lagi hehe. 2 pon xpe:-) yg kat ats tu mmg dua2 pic baby dhiya la dat's why la seiras :-)

    ReplyDelete