WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, January 10, 2010

SaKiT PinGGanG!! :-(

Pagi tadi aku bgn seawal jam 5.45pg (x lah awal sgt hehe). Penangan AJL semalam la m'buatkan aku tido lambat..hampeh! B4 tido aku dah rendam mihun siap2 utk digoreng pg ni. so, bgn pg td mandi, solat n terus ke dapur. Tp kepala ni rase berpusing semacam jek. Maklumlah bile dah tido lmbat beginilah jdnye. Aku pon dah mule rase sakit pinggang. Rase mcm nk mc pn ade tp dek kerana dah smpai ofis aku gagahkan jgk utk wat kje. Aku rase aku tau nape aku mule rase sengal2 badan n sakit2 pinggang. Sebab semalam aku bantai pkai high heel mse g shopping @ carrefour alamanda. Hubby aku membebel jgk tp aku redah jek. Alih2 smpai umah mule sakit sane sini huhu. Sampai skrg terase lg sakitnya..:-(

2 comments:

  1. la...kesiannya die...2lah..yg dok g pakai high heel nape??kn dh skt????so pas nih kne lah pakai kasut yg soft n comfart

    ReplyDelete
  2. 2 la...ade je kasut 2 dah siap beli 2 pasang mse awal prgnen. tp dah gatal kaki ni nk pkai high heel. 2 la padahnya... uwaaaa!!:-(

    ReplyDelete