WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Wednesday, November 28, 2012

Saat yang kunantikan...

Salam semua... demam Adam dan Hawa melanda aku n cousin n adik badik aku. aku igt aku sorg je layan cite jiwang gini. tp mereka2 pon layan jgk haha.. drama ni dah menjengah ke 55 episod. ade 25 episod lg nk habis. part malam tadi yg paling aku nantikan. mereka berdua kembali bersatu. hawa sudah terbuka hati menerima cinta adamnye... sangat tacing. smpaikan aku pon menangis hokey! eh eh, aku x tgk mlm td tp tgk pg tadi kt link ni..

http://ezany-kun.com/video-adam-hawa-episode-55/

rumah aku xde astro HD tau tau. juz tgk kt web tu jek. ok lah kan dr x dpt tgk lgsung hehe.. mak x mampo nk berHD bagai haha.... ok lah, ade keroje nk buat ni babai.. salam...

No comments:

Post a Comment