WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, July 4, 2011

HePi AnniVeRsARy To 'us'

salam semua...byk nak cite. ok, 1-1 yek. patutnya N3 ni dibuat semalam. ok, aku nak ucapkan hepi anniversary untuk we yang ke 2 pada 4 Julai 2011. suda 2 tahun.. erk, ataupun ade ayat yang 'baru 2 tahun' hehe...ape2pun aku sgt2 menghargai harta yang aku ada sekarang. dlu b4 kawen harta yang paling berharga adalah mak ayah n fmly aku. so pas kawen hubby kne la no 1 kan. tp x bermakna lupa pada ayah ibu :) mereka2 tetap di hati. ok, malam tadi jalan2 celebrate anniversari. memandangkan semalam hubby dah start kelas semula (selepas sem praktikal), tapi die sggup ponteng tu semata2 nk celebrate. owh, sgt tak elok untuk die hokey. bermakna bukan aku yg jd fire stone but die kate "xpe, hari 1st". haha mcm budak2 mula sekolah kan. hari 1st x blajar lg sibuk ngn itu ini.. sayang, don't do it again hokey!!! pic2 yang nk ditepekkan ade but still kt hp hubby. ok, celebrate di mane??? tunggu la next N3 ye... ok, dada....

No comments:

Post a Comment