WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, June 27, 2011

Aku DaH FEDAP!!!!

ok, aku masih ade N3 yang terhutang yek pasal N3 hati gumbira bile rumput dah dipotong. nanti la wat N3 sambungannya coz pic x transfer dr hp lagi. ok, N3 kali ni nak cite pasal stesen swasta yang mmg skrg ni gile2 naikkan bil. ape lagi klau bukan astro. semalam we balik, hubby tgk surat dalam box. bil astro tp bukan bil yang biase2. ini adalah bil pemberitahuan pakej dah naik harga. perghhh begitu menyirap diriku ini. dlu bil RM65.90 (klau x silap) then ade gov tax so naik jadi RM70.95 (klau x silap). semalam aku tgk caj terbaru RM74.++. terus aku ckp kt hubby, klau camni terminate je astro xyah tgk astro dah. yelah, naik dekat RM10. dorang fikir dah ramai yg ade astro ni n amik peluang naikkan bil. sorry, aku bukan jenis pak turut. korang naikkan caj ni confirm aku xmo tgk dah! hubby pon nak sejukkan ati aku, die kate xpe nanti kite buang je pakej yg mane kite xnak. hurrmmm, aku dah fedap.

No comments:

Post a Comment