WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Sunday, January 2, 2011

AlhamDulillah...

Salam n selamat tahun baru sume...ok, hari ni mule keje di tahun baru. azam 2010 telah ditinggalkan...ade ke yang lum tercapai ntah la aku ni jenis yang xsuke nk ade2 azam ni. biarlah org kate aku ape janji aku jd diriku sendiri. hanya aku je yang tau ape yang aku inginkan di setiap tahun baru itu...tp tahun 2011 ni aku ade jgk pasang niat. pasang niat tau bukan azam. nmpak x wishlist kat tepi tu ade 4 dream utk tahun 2011 hope aku n hubby dapat la capai target tu hehe...utk baby baru tahun 2011 ni maybe belum lg..bukan menolak rezeki tp itu adalah perancangan, Tuhan yang akan menentukan..
ok, referring tajuk di atas sabtu lepas adikku cayang a.k.a pak din telah selamat menjadi suami kepada nur quzaimah..gambar still dlm kamera n bateri plk kong. charger plk kt umah..hehe. boley plk camtu kan. k, majlis di belah pmpuan da setle n tinggal majlis umah kami je sabtu ni. so, aku akan apply cuti ye tuan2 dan puan2. itu adalah wajib tau. semalam plk aku n my beloved bro g memanjat gunung. sure korang tergelak besar...wakakaka..aku nk pnjat gunung???!! sorry lah ye i x suke xtiviti tu hehe..semalam kitorang g mandi manda di hutan lipur gunung ledang. sgt2 seronok. gmbar pun masih dlm kamera. mlm td smpai umah terus flat. oh ye, sempat kitorang menyinggah mlm td ke alamanda utk bli pmpers drypers yang ade promosi RM30.88 utk M84pcs. bg aku mmg murah, so rembat 2 pack. padahal jumaat lepas baru je beli 1 pack hehe...so ckup la stok utk 3 bulan..:) k, dah membebel pnjang ni. pic nanti ek..chalo betey.. dada...

No comments:

Post a Comment