WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, October 4, 2010

Alhamdulillah...

Salam sume...lanjutan dari kes eksiden aku mggu lepas, td aku dah call polis yang amik kes aku n die da wat siasatan. mmg sah aku x bersalah. cewahhh, mcm kat mahkamah pulak. mane x nye, mse aku tnye en. polis tu yang akak tu ngaku salah x die kate:
en. polis: puan, mane ade org yang nk ngaku salah.

amik ko! konon x ngaku salah. tp polis tu da siasat n ikut perundangan mmg die yang salah. yelah, x pasal2 g langgar kete aku sape suro. konon stereng lost control tp elok je die bawak kete tu gi balai wat repot. lost control ape namenye tuh. ntah2 die yang lost. tgh main hp ke ntah tgh main ngan anak die ke. hampeh je! org melayu mcm tu. so, skrg ni my uncle akan tlg setlekan insuran n bengkel kete. yang aku tau kete siap je nanti. alhamdulillah Tuhan permudahkan urusan kami. syukur sgt2.

so, habis kisah eksiden aku nk cite pasal my nia. pg tadi g klinik lg enjet. mudah2an x demam la nanti ye sayang....jumpe doktor skali mintak ubat batuk sbb batuk die x baik lg. alhamdulillah, doktor cek n my nia bebas dr lelah or athma. yela, takut jgk klau baby batuk or selesema ni. berat die naik jgk 1kg. patutla ibu lenguh je bile dukong die hehe...nurse da mule suggest utk bg bubur. insyaallah, ibu akan usahakan jgk utk bgn pg2 n wat bubur utk cayang...so, kt bwh ni pic mlm td when die tgh khusyuk tgk tv smbil dok atas riba ayahnya. mmg anak ayah ni :)

muke serius tgk tv x perasan ibu tgh candid

ha, bile dah perasan...bulat mate die hehe...cayang anak ibu nih!!

No comments:

Post a Comment