WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, June 2, 2014

Betul ke Makan Omega Guard Shaklee Boleh Kurus???

Yuppp!!! aku menjawab persoalan itu. testimoni terdekat diri aku sendiri. tapi lain org lain metabolisme badan. bagi aku mmg serasi sangat dengan omega ni. b4 preggy berat 46kg. sebelum bersalin 58kg naik 12kg. stndart aku time prggy mmg naik 12 kg.. pitamm kejap haha. then yg latest timbang mggu lepas 44kg. lost lg 2kg dr berat asal. baju n suar longgar even suar tut pon hahaha.. sila jangan bayang. hmmm omega mmg pembakar lemak plg power esp kolestrol dalam darah. boleh jugak membantu menurunkan kadar kolestrol dalam darah. iyer.. even badan aku kecik tp kolestrol dalam darah agak membimbangkan jugak. so baiklah kite mencegahnya.. x salah mencuba. air masak 3liter sehari jgn lupa k.

No comments:

Post a Comment