WELCOME TO MY DEAREST FREN.... THIS BLOG IS ABOUT ME, FAMILY AND MY BUSSINES~~SHAKLEE :)

Followers

Monday, January 4, 2010

SeLamAt TaHuN BaRu 2010

Salam semua..bile dah masuk tahun baru ni rase hepi pon ade gerun lagi lah ade. Makin hampir ngan due aku utk deliver. Sabtu lepas aku n hubby ke Pusat Rawatan Az-Zahra utk scan n tgk p'kembangan my little thomel ni. Makin lasak dalam tummy ni. Dalam erti kata lain teringin jgk tgk jantina baby gurl or boy hehe. Aku x kisah gurl or boy asalkan sihat walafiat. Tp bile doktor scan malu2 plk die nk tunjuk ehem die hehe...xpe la sayang, lg 4 bulan je mummy dapat peluk cium huhu... yang paling comel skali bile aku tgk monitor nampak die tengah hisap jari. so......cute. Mudah-mudahan Tuhan permudahkan segala urusan aku utk menempuh alam baru nanti. Di tahun baru ni jgk aku mohon agar Tuhan melindungi aku dan keluarga serta memberi kemurahan rezeki dan kebahagian yang kekal abadi. Aku pohon agar aku n babyku sihat sentiasa..Amin... Opps! semoga x terlambat utk aku wish hepi besday kpd ayahanda yang terchenta. Besday yang ke 51 tahun pd 31 Dis 2009. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rzki. Mudah2an keluarga kita akan sentiasa aman dan bahagia. Thanks 4 everything dad!! :-)

No comments:

Post a Comment